مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-25سياسي

گلایه از بی توجهی به وضعیت جاده های نهبندان/نیازمنداقدام عاجلیم


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: تقریبا هر روز جاده های نهبندان و سربیشه آبستن حادثه ای است و رخت عزای عزیزی بر تن می شود و در این زمینه نیازمند یک اقدام عاجل هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی نخعی صبح چهارشنبه به رسانه های گروهی اظهار کرد: بی توجهی به ظرفیت ها و توانمندی های خاص هر منطقه باعث رشد نامتوازن کشور و عدم بهره گیری از ظرفیت مناطق مختلف شده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه با اشاره اینکه مناطق محروم در دور باطل فقر و توسعه نیافتگی گرفتار شده اند، بیان کرد: کافی است نگاهی به سرمایه گذاری هلدینگ های بزرگ اقتصادی در کشور بیندازیم.

نخعی ادامه داد: یا از طرف دیگر نگاهی به زیر ساخت های انتقال انرژی، نقشه راه آهن، آزاد راه های کشور و … بیندازیم تا متوجه شویم که چرا که از رشد نامتوازن سخن می گوییم.

وی گفت: در صحن علنی مجلس خطاب به مسئولین گفتم که جاده های شهرهای نهبندان و سربیشه روزانه ناقوس مرگ می نوازند و ما هر چه بیشتر فریاد می زنیم شما بیشتر روزه سکوت می گیرید.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روزی نیست که این جاده ها آبستن حادثه ای نباشد و رخت عزای عزیز کسی بر تن نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از بی توجهی به وضعیت جاده های نهبندان/نیازمنداقدام عاجلیم

گلایه از بی توجهی به وضعیت جاده های نهبندان/نیازمنداقدام عاجلیم