مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-25اقتصادي

تعرفه های جدید گاز اصلاح می شود


نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: با افزایش فاصله بین پلکان ها درصدد اصلاح گازبها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سید جلیل میرمحمدی،نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی شامگاه گذشته در حمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی مصوبه ای را برای اصلاح الگوی مصرف در بودجه 1401 گنجاند که در تاریخ 5 آذرماه به تصویب هیئت وزیران رسید.

ویبا اشاره به این که آمار ها نشان می دهد که 62 درصد از 569 هزار خانوار استان یزد با افزایش قیمت گازبها مواجه نشده افزود:  33 درصد خانوار ها که در پلکان 4 تا 9 هستند با افزایش 30 تا 50 درصدی و پلکان های دهم تا دوازدهم با قبض های بیش از یک میلیون تومان مواجه شده اند.

نماینده تفت و میبد تصریح کرد: در پیگیری از مدیرعامل شرکت گاز و مدیر گازرسانی کشور داشتم، مشخص شد که افزایش گازبها برای اکثر خانواده های یزدی بین 9 تا 96 هزار تومان بود و خانوار های پلکان یازدهم و دوازدهم، قبض بیش از یک میلیون تومانی دریافت کرده اند چرا که گاز برای این خانوار ها به صورت آزاد حساب می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا امروز مجلس تذکری داد تا فاصله بین پلکان ها به جای 75 مترمکعب، تقریبا 100 مترمکعب باشد تا پلکان ها افزایش قابل توجه داشته باشند و مبلغ قبض ها اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه های جدید گاز اصلاح می شود

تعرفه های جدید گاز اصلاح می شود