مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:002023-01-25فرهنگي

حوزه هنری با بخش خصوصی رقابت نمی کند


رییس حوزه هنری خوزستان با تاکید بر نگاه انقلابی در جریان سازی فرهنگی، گفت: اگر بخش خصوصی می تواند کاری را انجام دهد حوزه هنری به عنوان بخش دولتی خود را موظف به واگذاری کار به بخش خصوصی می داند.

- محمد شهبازگهرویی با حضور در تحریریه خبرگزاری ایسنای خوزستان با بیان اینکه حوزه هنری باید آثار هنری طراز اول تولید کند، افزود: این نیاز درباره سینما تشدید شده ، چراکه آثار متعددی از هنرمندان متفاوت به حوزه هنری ارایه شده است اما متأسفانه در آثار دریافتی فرم از محتوا پیش می گیرد.

او تصریح کرد: هم اکنون یکی از مشکلات در زمینه تولیدات آثار هنری توجه نکردن به فرم است تا جایی که می بینم برخی از آثار مضمون و بار فرهنگی ندارد.

راه اندازی باشگاه آموزش وی ادامه داد: نزدیک به 10 سال سیاست اشتباه حوزه هنری در عدم آموزش، متاسفانه منجر به از دست دادن سرمایه های انسانی این استان شد و به همین دلیل با برگزاری باشگاه آموزش در حوزه هنری سعی بر آموزش سرمایه های انسانی متخصص داریم.

او با بیان اینکه تاثیرگذاری هنر در انتقال مفاهیم و اثربخشی مدنظر است تاکید کرد: هدف از برگزاری کارگاه های باشگاهی صرفا آموزش نبوده و سعی داریم تا هنرجویان بعد از اتمام کارگاه توانایی تولید اثر را داشته باشند زیرا عامل مهم تفاوت کارگاه های حوزه هنری با سایر کلاس های آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری با بخش خصوصی رقابت نمی کند

حوزه هنری با بخش خصوصی رقابت نمی کند