مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 05:102023-01-25بين الملل

آلمان به اوکراین تانک می دهد


صدراعظم آلمان تصمیم گرفته است که با ارسال تانک های لئوپارد به اوکراین موافقت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دولت آلمان تصمیم دارد تانک های لئوپارد را به اوکراین ارسال کند.

موافقت صدراعظم آلمان برای ارسال تانک های آلمانی لئوپارد به اوکراین بدنبال فشارهای زیاد روی آلمان برای اعلام موافقت با ارسال این تانک ها به اوکراین صورت می گیرد.

مدل تانک های لئوپارد، سری آ 62 عنوان شده است.

این در حالی است که تینو چروپالا ، رهبر حزب اپوزیسیون آلترناتیو برای آلمان (AfD) تصمیم صدراعظم را غیرمسئولانه و خطرناک خواند و افزود که ارسال تانک به کیف دزدی پارلمان است و خطر کشیده شدن آلمان به درگیری مستقیم با روسیه را چند برابر می کند.

همچنین لئونید اسلوتسکی ، قانونگذار روس نیز به نوبه خود گفت که تصمیم برای ارسال تانک های آلمانی به اوکراین به این معنی است که وضعیت در میدان نبرد باعث نگرانی شدید در میان کشورهای غربی شده است.

وی با بیان اینکه این اولین بار نیست که آلمان تانک برای جنگ با روسیه می فرستد، افزود: ارسال تانک ها هیچ کمکی به درگیری نخواهد کرد و مسکو در این جنگ پیروز خواهد شد.

شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد که جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا روز چهارشنبه تصمیم خود را در مورد تحویل تانک های آبرامز به دولت کیف اعلام خواهد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان به اوکراین تانک می دهد

آلمان به اوکراین تانک می دهد