مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 23:552023-01-24ورزشي

حنیف عمران زاده: زحمات آلومینیوم با یک سوت اشتباه به باد رفت


مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نسبت به ناداوری ها علیه این تیم و تاثیرگذاری آن در از دست رفتن برتری هایشان انتقاد کرد.

- ایسنا/مرکزی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نسبت به ناداوری ها علیه این تیم و تاثیرگذاری آن در از دست رفتن برتری هایشان انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حنیف عمران زاده با بیان اینکه در دیدار مقابل هوادار سوار بر بازی بودیم و هیچ موقعیتی به تیم حریف ندادیم، به خبرنگاران گفت: خط دفاعی ما یکی از بهترین روزهای خود را در این فصل داشت و غیر از صحنه پنالتی اشتباه، هیچ توپ دیگری به سمت چارچوب ما نرفت ولی تصمیم نادرست داور کاری کرد تا به حق واقعی خودمان در این بازی نرسیم.

وی ادامه داد: نمایش تاکتیکی و عملکرد منسجم خط دفاعی آلومینیوم مقابل هوادار کاری کرد تا تیم حریف نتواند کار خاصی در این مسابقه انجام دهد و با اشتباه فاحش داور، به یک پنالتی برسد و یک امتیاز بگیرد، اما با این وجود باید از بازیکنان مان تقدیر کنیم که بازی شایسته ای انجام دادند ولی با ناعدالتی به حق شان نرسیدند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ضمن انتقاد از قضاوت داور بازی با هوادار اظهار کرد: چطور می شود که همه دیدند که خطا بیرون اتفاق افتاده غیر از داور و کمک او؟ حتی خود بازیکنان هوادار هم از اینکه خطای بیرون از محوطه را داور پنالتی گرفت، تعجب کردند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حنیف عمران زاده: زحمات آلومینیوم با یک سوت اشتباه به باد رفت

حنیف عمران زاده: زحمات آلومینیوم با یک سوت اشتباه به باد رفت