مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 21:502023-01-24ورزشي

پینگ پنگ باز ایران شگفتی آفرید؛ پیروزی شمس مقابل نفر 23 دنیا


نوید شمس با پیروزی قاطع 3 بر صفر مقابل حریف عنواندار شرق آسیایی خود از کره جنوبی شگفتی ساز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در اولین روز از آغاز مسابقات جدول اصلی رقابت های فیدر قطر،  نوید شمس ابتدا درمصاف با داریوش موویلیانو از رومانی با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و به مرحله 1/16 راه پیدا کرد.

در این مرحله شمس دست به کاری خارق العاده زد و توانست لی سانگسو، نفر 23 رنکینگ دنیا از کره جنوبی و دارنده چندین مدال رنگارنگ جهان، آسیا و بازی های آسیایی را با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست دهد و پای به مرحله 1/8 پایانی بگذارد.

نابغه نوظهور پینگ پنگ ایران در رده سنی بزرگسالان ، برای حضور در جمع 8 بازیکن برتر به مصاف لئو دی نودرست از فرانسه بارنکینگ 195 دنیا خواهد رفت.

نوشاد عالمیان دیگر نماینده کشورمان در نخستین بازی خود رومن رویز از فرانسه را 3 بر 2 از پیش رو برداشت و در مرحله 1/6 پایانیدر مصاف با لئو دی نورست از فرانسه ، 3 بر 1 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در سایر بازی ها، نیما عالمیان در مصاف با ژائو ژیهائو از چین 3 بر 2 شکست خورد ، امیرحسین هدایی در رقابت با ژیانگ پنگ از چین3 بر 2 نتیجه را واگذار کرد، امین احمدیان نیز در مصاف با سون ون چینی 3 بر 2 تن به شکست داد و از راهیابی به مرحله بعدبازماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پینگ پنگ باز ایران شگفتی آفرید؛ پیروزی شمس مقابل نفر 23 دنیا

پینگ پنگ باز ایران شگفتی آفرید؛ پیروزی شمس مقابل نفر 23 دنیا