مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 21:322023-01-24فرهنگي

فجر امسال عرصه جهاد برای تبیین دستاوردهای انقلاب است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: فجر امسال عرصه جهاد و تلاش برای تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب است - منصور احمدی چهارم بهمن در محفل لرستان هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر که در سالن مهر و ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد، ضمن خیر مقدم به حاضرین در محفل، اظهار کرد: محفل شعر با محتوای فجر، فجری که امسال کاملاً جهادی و میدانی است.

وی ادامه داد: همه هنرمندان به ویژه هنرمندان عرصه بیان، خالقان سخن که با هنر بیان و شعر خود جان ها را آگاه می کنند خوب به میدان آمدند و حریم انقلاب را محافظت کردند.

احمدی خطاب به شاعران حاضر در محفل، گفت: شما کسانی هستید که عامه مردم با گوش جان کلام شما می شنوند و حاضر هستند برای شنیدن بیان شما وقت بگذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: فجر امسال عرصه جهاد و تلاش برای تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب است بنابراین جشنواره امسال باید در این عرصه نسبت به سال های دیگر متفاوت باشد.

وی ادامه داد: روشن کردن فضای غبارآلودی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی طی ماه های گذشته سعی کردند ایجاد کنند و تلاش می کنند با دهان های آلوده و تبلیغات مسموم خودشان فضای جمهوری اسلامی را غبارآلود کرده و ذهن کودکان، نوجوانان و جوانان ما را آلوده کنند، اما کلام نافذ و بیای شیوای شما می تواند این غبار را کنار ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر امسال عرصه جهاد برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

فجر امسال عرصه جهاد برای تبیین دستاوردهای انقلاب است