مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 20:452023-01-24سياسي

احداث 8000 کیلومتر راه روستایی با مشارکت خیران و مردم


مشاور وزیر راه وشهرسازی و نماینده وزیر راه در امور توسعه و زیربنایی و طرح های ویژه گفت: از محل کمک های مردمی و خیران تاکنون هشت هزار کیلومتر راه روستایی در کشور احداث شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حسین میرشفیع در جلسه انجمن خیران راه و ترابری گفت: این انجمن از محل کمک های مردمی و خیران تاکنون بیش از هشت هزار کیلومتر راه روستایی ساخته و 500 دهنه پل نیز احداث کرده است.

وی با بیان اینکه با مشارکت خیران در حوزه ایمنی و اصلاح نقاط حادثه خیز تلفات جاده ای کمتر می شود، گفت: زمینه بسیار بالایی برای مشارکت خیرین برای ساخت جاده در مناطق روستایی وجود دارد.

میرشفیع تاکید کرد: خیران می توانند به صورت مستقل در عملیات راه سازی روستایی مدیریت داشته باشند.

مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری گفت: این انجمن در راستای کاهش تلفات و صدمات رانندگی در حوزه ایمنی راه ها و محرومیت زدایی راه های روستایی دور افتاده کشور کارهای کم هزینه و پرفایده ای را با مشارکت مردمی در دست اقدام دارد.

وی ادامه داد: ساخت راه روستایی بدون مشارکت مردمی امکان پذیر نیست و خوشبختانه این استان در مشارکت مردمی رتبه بالایی را دارد.

میرشفیع گفت: باید خیرین راه و ترابری را به سمت راهسازی، رفع نقاط پر حادثه و حل بحران تصادفات، پل سازی، مجتمع های خدماتی رفاهی، نگهداری از راه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 8000 کیلومتر راه روستایی با مشارکت خیران و مردم

احداث 8000 کیلومتر راه روستایی با مشارکت خیران و مردم