مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 19:202023-01-24بين الملل

یادداشت امیرعبداللهیان در الجزیره انگلیسی


وزیر امور خارجه کشورمان در یادداشتی به موضع گیری های اخیر کشورهای غربی علیه ایران اعتراض کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان یادداشتی در الجزیره انگلیسی منتشر کرده که به شرح زیر است: اروپـا در نتیجه فضای امنیتیِ ایجـاد شده پس از بحـران اوکراین توجّهی خارج از عرف و نامتناسب به تحولاتِ اخیـر در ایـران کـه به بهانه درگذشت مهسا امینی آغـاز شده بـود، نشان داد.

همین فضـا باعث شد کـه اروپـایی ها به سمت موضع گیری های جانبدارانه و عجولانه و گزینه های غیرموجّهِ مبتنی بـر سیلِ اطلاعاتِ غلط، منطق معیوب و اخبار ساختگی حرکت کنند.

در محافل سیـاست خارجـی اروپـا صحبت هایی در خصوص احتمالِ تعیین سپاه پاسداران انقلاب اسـلامی به عنـوان یک سازمـان تروریستی جریان دارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زمانی که شهروندان اروپایی دسته دسته به عضویت گروه های تروریستی رنگارنگ می پیوستند و روانه غرب آسیا می شدند، به درخواست دو دولت عراق و سوریه، دست همکاری با آنها برای مبارزه با تروریسم را به گرمی فشرد و تا زمان شکست کامل داعش و پاکسازی این کشورها از وجود گروه های تروریستی در کنار آنها ماند! در صورتی کـه چنین سناریویی تحقق یابد، به مثابه یک بی درایتی امنیتی برای اروپـایی ها خواهـد بـود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت امیرعبداللهیان در الجزیره انگلیسی

یادداشت امیرعبداللهیان در الجزیره انگلیسی