مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 19:152023-01-24سياسي

پاسخ رفتار تهدیدآمیز اروپا را به همان زبان خواهیم داد


وزیر امور خارجه کشورمان در یادداشتی نوشت: ما پاسخ تعامل سازنده را در مسیر تعامل خواهیم داد اما پاسخ رفتار تهدیدآمیز اروپا را به همان زبان خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در یادداشتی در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران نوشت: تروریستی خواندن سپاه پاسداران به عنوان بخش حاکمیتی در ایران، عواقب حقوقی و سیاسی در پی خواهد داشت که کشورهای اروپایی باید مسئولیت عواقب آن را بر عهده بگیرند.

متن ترجمه فارسی یادداشت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به شرح زیر است: اروپا در نتیجه فضای امنیتیِ ایجاد شده پس از بحران اوکراین توجّهی خارج از عرف و نامتناسب به تحولاتِ اخیر در ایران که به بهانه درگذشت مهسا امینی آغاز شده بود، نشان داد.

همین فضا باعث شد که اروپایی ها به سمت موضع گیری های جانبدارانه و عجولانه و گزینه های غیرموجّهِ مبتنی بر سیلِ اطلاعاتِ غلط، منطق معیوب و اخبار ساختگی حرکت کنند.

در محافل سیاست خارجی اروپا صحبت هایی در خصوص احتمالِ تعیین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی جریان دارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زمانی که شهروندان اروپایی دسته دسته به عضویت گروه های تروریستی رنگارنگ می پیوستند و روانه غرب آسیا می شدند، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ رفتار تهدیدآمیز اروپا را به همان زبان خواهیم داد

پاسخ رفتار تهدیدآمیز اروپا را به همان زبان خواهیم داد