مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:502023-01-24سياسي

تخریب 6 ویلای غیرمجاز در شرق اصفهان/13 هزارمتربع آزادسازی شد


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از تخریب 6 مجموعه ویلایی در بستر زاینده رود در شرق اصفهان به مساحت تقریبی 13 هزار مترمربع خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر از روابط عمومی شرکت آب منطقه اصفهان، محمود چیتیان با اشاره به آزادسازی 13 هزار مترمربع بستر زاینده رود در محدوده روستاهای جور و اسفینا اظهار داشت: پیرو اخذ حکم قضایی تبصره چهار ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب در خصوص اعاده به وضع سابق و رفع تصرفات صورت گرفته در حریم و بستر رودخانه زاینده رود، این آزادسازی در شرق اصفهان انجام شد.

چیتیان افزود: اراضی آزادسازی شده شامل تصرفات صورت گرفته در بستر رودخانه به صورت 6 مجموعه ویلایی و فونداسیون احداث سوله، آزاد و اعاده به وضع سابق شدند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان خاطرنشان کرد: در این عملیات اجرایی، احکام یاد شده با نظارت و حضور همکاران واحد حفاظت رودخانه شرکت آبگستران میهن، یگان حفاظت منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان، دفتر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای، کلانتری دستجا و یگان امداد نیروی انتظامی و شرکت جوادساز شهرکرد اجرا شد.

چیتیان اضافه کرد: مردم می توانند در سراسر استان از طریق تماس با سامانه 3848 در تمام طول شبانه روز گزارش تخلفات از قبیل حفاری، لایروبی و کف شکنی غیر مجاز چاه، بهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 6 ویلای غیرمجاز در شرق اصفهان/13 هزارمتربع آزادسازی شد

تخریب 6 ویلای غیرمجاز در شرق اصفهان/13 هزارمتربع آزادسازی شد