مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:352023-01-24اقتصادي

پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای کوچک زنجان 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارند


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خبر گفت: بخش اعظمی از پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، خوشبختانه درصد زیادی از پروژه های مسکن ملی در شهرهای زیر 100 هزار نفر از روند پیشرفت خوبی برخوردار هستند، اظهار کرد: روند اجرایی پروژه های مسکن، براساس برنامه زمان بندی شده پیش می رود، به طوری که می توان گفت بخش اعظمی از این پروژه ها در مراحل مختلف اجرایی اعم از فونداسیون، اسکلت، سفت کاری و نازک کاری ، بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان تصریح کرد: هم اکنون این بنیاد،یک هزار و 242واحد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا و یک هزار و 733 واحد به مساحت 223 هزار و 636 مترمربع نیز در دست طراحی دارد.

وی با اشاره به اینکه، پروژه های نهضت ملی مسکن در قالب 12 پروژه( یک هزار و 151 واحد مسکونی) در شهرهای هیدج، صایین قلعه ، خرمدره ، قیدار و ابهر به عهده بنیاد مسکن است که روند اجرای این پروژه ها با برنامه زمانبندی شده مطابقت دارد، یادآور شد: در اجرای پروژه ها تمامی نکات فنی ،مهندسی و ایمنی رعایت شده تا بهترین خدمات به مردم ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای کوچک زنجان 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارند

پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای کوچک زنجان 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارند