مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:102023-01-24اجتماعي

کمبود مدرسه در روستاهای حاشیه شهر بیرجند


کمبود مدرسه در روستاهای حاجی آباد، امیرآباد و چهکند در حاشیه شهر بیرجند را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فاضلی فرد عصر امروز سه شنبه در شورای آموزش و پرورش بیرجند گفت: تعطیلات اخیر مدارس به دلیل افت فشار گاز در همه شهرستان های استان بود و به واسطه این تعطیلی های خسارت زیادی دیدیم و در مجموع یک روز تعطیلی در کشور 2 هزار و 400 میلیارد تومان در کشور تنها در حوزه تعطیلات اداری به کشور ضرر وارد می کند.

فرماندار بیرجند با اشاره به آسیب های ناشی از تعطیلی مدارس که جبران ناپذیر است، افزود: دغدغه همه مدیران آموزش و پرورش است و خوشبختانه از امروز مدارس استان حضوری شد.

وی تأکید کرد: همه تلاش ما برای دایر بودن مدارس است و هرگونه هزینه کردن برای آموزش و پرورش نوعی سرمایه گذاری برای فرزندان این مرز و بوم است.

فاضلی فرد در ادامه از مدیر آموزش و پرورش بیرجند درخواست کرد مشخصات مدارسی که هنوز شبکه گاز آنان متصل نشده است را به فرمانداری اعلام کند تا هماهنگی و پیگیری های لازم از نظام مهندسی و شرکت گاز برای اتصال گاز این مدارس انجام شود.

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه خیران مدرسه ساز همواره در کنار آموزش و پرورش هستند و قدردانی از این نیک اندیشان را باید در عمل ثابت کنیم، تصریح کرد: نامگذاری میدان و خیابانی در شهر بیرجند را به نام خیر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مدرسه در روستاهای حاشیه شهر بیرجند

کمبود مدرسه در روستاهای حاشیه شهر بیرجند