مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 17:502023-01-24اجتماعي

ضرب الاجل یک ماهه رییس کل دادگستری تهران در خصوص کارخانه سیمان تهران


رییس کل دادگستری استان تهران از تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای تامین زیرساخت های لازم جهت رعایت ضوابط زیست محیطی در کارخانه سیمان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران از تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای تامین زیرساخت های لازم جهت رعایت ضوابط زیست محیطی در کارخانه سیمان تهران خبر داد.

وی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به وصول گزارشات متعددی از دستگاه های مسؤول و به طور خاص محیط زیست در مورد آسیب ها، خطرات و پیامدهای زیست محیطی منفی در خصوص فعالیت کارخانه سیمان تهران و با توجه به نقش این موضوع در تشدید آلودگی هوا، به دادستان شهرستان ری ماموریت داده شد تا از حیث حقوق عامه بررسی های لازم را به عمل آورد.

رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بررسی های انجام شده از سوی دادستانی شهرستان ری با اخذ گزارشات از دستگاه های متولی حاکی از نقش قابل توجه این کارخانه در آلودگی هوای محدوده شهرستان ری است و بر همین اساس با توجه به اینکه سلامت عمومی جامعه یکی از مصادیق مهم و قابل توجه حقوق عامه محسوب می شود، لذا دستگاه قضایی از حیث حقوق عامه نسبت به این موضوع ورود کرد و مقرر شد تا مسؤولان این کارخانه طی مدت زمان یک ماه نسبت به تامین زیرساخت های لازم جهت جلوگیری از بروز آسیب های زیست مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل یک ماهه رییس کل دادگستری تهران در خصوص کارخانه سیمان تهران

ضرب الاجل یک ماهه رییس کل دادگستری تهران در خصوص کارخانه سیمان تهران