مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 17:412023-01-24اقتصادي

مخبر: گازرسانی به منازل سیستان و بلوچستان 64 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد مخبر امروز در بدو ورود به فرودگاه زاهدان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی برای گازرسانی به سیستان و بلوچستان در حال انجام دارد که امیدواریم هر چه زودتر مشکل این استان برای همیشه در بحث کمبود گاز برطرف شود.

وی بیان کرد: به دستور رییس جمهور به همراه وزرای نیرو و نفت به سیستان و بلوچستان سفر کردیم تا از نزدیک مشکلات انرژی و کم آبی این استان را بررسی و در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شود.

معاون اول رییس جمهور گفت: سیستان و بلوچستان در حالیکه در کنار دریا قرار دارد و یک دریایی هم تحت عنوان آبهای ژرف در زیر زمین قرار دارد مناسب نیست که با مشکلات کم آبی مواجه باشد.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم برای رفع مشکل کم آبی سیستان و بلوچستان طرح هایی همچون طرح انتقال آب دریا، استفاده از آب های ژرف و همچنین پیگیری حقابه هیرمند را به طور جد دنبال می کند.

مخبر با اشاره به سفر خود به زابل افزود: در این شهرستان در زمینه انرژی و کمبود جایگاه که البته این مشکل در کل سیستان و بلوچستان وجود دارد مباحثی مطرح و در این زمینه تصمیماتی گرفته خواهد شد.

وی بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی توسط دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان در زمینه اشتغال و مسکن در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: گازرسانی به منازل سیستان و بلوچستان 64 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مخبر: گازرسانی به منازل سیستان و بلوچستان 64 درصد پیشرفت فیزیکی دارد