مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 17:052023-01-24سياسي

ترخیص تجهیزات واگن پارس، آذرآب و بافتینه پارس درسا با دستور قاطع قضایی


رییس کل دادگستری استان مرکزی از ترخیص تجهیزات و مواد اولیه خط تولید شرکت های واگن پارس مپنا و شرکت آذرآب اراک، بافتینه پارس درسا در شهرستان دلیجان، - ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی از ترخیص تجهیزات و مواد اولیه خط تولید شرکت های واگن پارس مپنا و شرکت آذرآب اراک، بافتینه پارس درسا در شهرستان دلیجان، با دستور قاطع و صریح قضایی خبر داد.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی 4 بهمن در خصوص حمایت های دستگاه قضایی استان از واحد های تولیدی اظهار کرد: در راستای پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان طی 10 ماهه سال جاری، اقدامات شاخصی صورت گرفته که منجر به رفع موانع تولید، احیا واحد تولیدی صنعتی، پرداخت مطالبات و… شده است.

وی افزود: در مدت 10 ماهه سال جاری مشکلات بیش از 60 واحد تولیدی صنعتی استان در حوزه های مختلف و بویژه مباحث حقوقی و قضایی پیگیری و با وجود مشکلات اقتصادی، از تعطیلی واحد های تولیدی در استان ممانعت شده و از بیکاری 6 هزار نفر ممانعت و برای بیش از 1200 نفر ایجاد اشتغال شده و فرآیند تولید و اشتغال در استان حفظ شده است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: به همین منظور حمایت دستگاه قضایی استان مرکزی موجب شد که پروژه بزرگ ملی و استانی خط تولید تلفن همراه و تبلت شرکت آتیلا همراه ایهان در تیرماه در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص تجهیزات واگن پارس، آذرآب و بافتینه پارس درسا با دستور قاطع قضایی

ترخیص تجهیزات واگن پارس، آذرآب و بافتینه پارس درسا با دستور قاطع قضایی