مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 16:052023-01-24اقتصادي

کارت سفر 30 میلیون تومانی به هر خانوار تعلق می گیرد


مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و جهانگردی گفت: کارت سفر ارزان و اقساطی با تسهیلات 30 میلیون تومان با نرخ 4 درصد به هر خانوار تعلق می گیرد.

- جی پلاس، روح الله حسین زاده با بیان این که سکوی ایران سفر توسط شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی با همکاری بخش خصوصی به منظور ارزان سازی سفر طراحی شده و قرار است در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران در بهمن 1401 رونمایی شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی اظهار کرد: این سکو (پلتفرم) با هدف توسعه و رونق سفر و گردشگری، به علاقه مندان خدمات ارزان و مشاوره سفر ارائه می کند.

وی افزود: افراد با مراجعه به این سکو می توانند علاقه مندی خود را برای سفر به نقاط مختلف اعلام و علاوه بر دریافت مشاوره، سفر ارزانی را برنامه ریزی کنند.

حسین زاده تصریح کرد: بر این اساس با 15 دستگاه تفاهم نامه امضا کردیم و با ابلاغ تبصره 18، تسهیلات را ارائه خواهیم کرد تا کارکنان دولت بتوانند از گردشگری و سفر ارزان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی گفت: کارت سفر به صورت ارزان و اقساطی است و مبلغ تسهیلات آن 30 میلیون تومان با نرخ 4 درصد برای هر خانوار است که با همکاری بانک شهر انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت سفر 30 میلیون تومانی به هر خانوار تعلق می گیرد

کارت سفر 30 میلیون تومانی به هر خانوار تعلق می گیرد