مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:202023-01-24اقتصادي

دامپینگ روسیه در بازار نئوپان


دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنایع چوب ایران از صادرات نزدیک به 40 میلیون دلاری انواع مبلمان خبر داد و گفت: در زمینه نئوپان شاهد کاهش صادرات هستیم، - زیرا روسیه پس از اعمال تحریم های بین المللی با دامپینگ قیمتی محصولات خود را ارزان تر به بازارهای هدف ایران صادر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی مغانلو امروز (سه شنبه) در نشست خبری بیستمین نمایشگاه بین المللی چوب، مواد اولیه، ماشین آلات، یراق و تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته اظهار کرد: در 9 ماهه امسال صادرات مبل و محصولات مربوط به آن شامل بیش از 623 هزار مترمکعب نئوپان به ارزش 17.

8 میلیون دلار، صادرات تخته ام دی ای و اچ دی اف به میزان 156 هزار مترمکعب و ارزش بیش از 50 میلیون دلار و صادرات انواع مبل به میزان 11 هزار و 659 تن به ارزش 32.

9 میلیون دلار بوده است.

وی با بیان اینکه صادرات ام دی اف رشد بیش از 80 درصدی داشته، چون تا اسفند پارسال صادرات آن ممنوع بود و پس از آن آزاد شد، گفت: در زمینه نئوپان شاهد کاهش صادرات هستیم، زیرا روسیه پس از اعمال تحریم های بین المللی با دامپینگ قیمتی محصولات خود را ارزان تر از به بازارهای هدف ایران صادر کرده است.

ادامه دارد وی افزود: صنعت دخانیات 21 قلم مواد اولیه نیاز دارد که 16 قلم آن از طریق تولیدات داخلی تامین می شود، اما برخی از مواد اولیه از جمله استات، کاغذ سیگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپینگ روسیه در بازار نئوپان

دامپینگ روسیه در بازار نئوپان