مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:102023-01-24فناوري

سرورهای قدرتمند HP


­برای شبکه سازمانی خود دنبال یک سرور مناسب هستید؟ قصد خرید سروری دارید که بتواند در آینده هم پاسخگوی نیازهای کسب و کاری شما متناسب با رشد سازمان تان باشد؟ با دریافت پاسخ این پرسش ها تا انتها با ما همراه باشید.

- سرور SL اچ پی (HPE ProLiant SL Servers) این سرورها با کاربری هاست وب و ارائه سرویس های کلود، در شرکت ها و سازمان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند که حجم تراکنش ها در آن سازمان ها بسیار بالاست و لازم است پردازش ها با سرعت و دقت بالاتری انجام شوند.

به کارگیری سرورهای SL در این سازمان ها، کاهش هزینه عملیاتی سیستم را به دنبال دارد.

سرور BL اچ پی (HPE ProLiant BL Servers) سرورهای Blade اچ پی که با نام سروهای تیغه ای نیز شناخته می شوند، با ارائه قابلیت انعطاف پذیری بالا و مدیریت آسان ضمن کاهش هزینه عملیاتی سیستم، عملکرد بالایی را در سازمان های متوسط تا بزرگ عرضه کند.

همانطور که از نام این سرورها مشخص است، نحوه نصب این سرورها در رک به صورت عمودی یا همان تیغه ای است و به این ترتیب تعداد سرورهایی که می تواند در رک جای بگیرد، افزایش خواهد یافت.

سرور ML اچ پی (HPE ProLiant ML Servers) سرورهای ML با نام سرورهای ایستاده یا Tower برای نصب نیازی به قرارگیری در رک ندارند و البته اگر تمایل داشته باشید، می توانید آن ها را در رک نیز قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرورهای قدرتمند HP

سرورهای قدرتمند HP