مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-24اقتصادي

حمایت پارک فناوری پردیس از منتخبین رقابت علمی کنز


مدیرکل سرمایه­ گذاری و بومی­ سازی فناوری پارک فناوری پردیس اعلام کرد: در صورت همکاری منتخبین رقابت علمی کنز با هر یک از شرکت­ های عضو پارک فناوری پردیس، - تسهیلات 2 میلیارد ریالی به این منتخبین اعطا می ­شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم­ اندیشی منتخبین ادوار رقابت علمی کنز با حضور برخی از منتخبین دوره اول و دوم این رقابت، سید علی عمرانی مدیر اجرایی بنیاد مصطفی(ص)، محمدمهدی فریدوند رییس صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، احمد عسگری مدیرکل سرمایه گذاری و بومی ­سازی فناوری پارک فناوری پردیس و امیر فرهادی معاون اعتبارسنجی اداره کل اعتبارات بانک توسعه تعاون، برگزار شد.

در این مراسم احمد عسگری، مدیرکل سرمایه­ گذاری و بومی­ سازی فناوری پارک فناوری پردیس از تسهیل عضویت منتخبین رقابت علمی کنز در پارک فناوری پردیس خبر داد و اعلام کرد: در صورت همکاری منتخبین رقابت علمی کنز با هر یک از شرکت­ های عضو پارک فناوری پردیس، تسهیلات 2 میلیارد ریالی به این منتخبین اعطا می ­شود.

محمدمهدی فریدوند، رییس صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران نیز در این نشست پیشنهاد ایجاد صندوق حمایت از منتخبین رقابت علمی کنز را مطرح کرد و گفت: این صندوق سرمایه ­گذاری خطرپذیر با دریافت حمایت صنایع در قالب معافیت مالیاتی می­ تواند شروع به فعالیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت پارک فناوری پردیس از منتخبین رقابت علمی کنز

حمایت پارک فناوری پردیس از منتخبین رقابت علمی کنز