مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-24حوادث

انهدام چند باند سرقت به عنف در شهرستان های رفسنجان، کرمان و زرند


فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام چند باند سرقت به عنف و سیم و کابل در شهرستان های رفسنجان، کرمان و زرند و دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه توسط پلیس رفسنجان خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام چند باند سرقت به عنف و سیم و کابل در شهرستان های رفسنجان، کرمان و زرند و دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه توسط پلیس رفسنجان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری امروز وهارم بهمن ماه در حاشیه بازدید از دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چندین باند سرقت اعم از سارقان به عنف که وارد منازل مردم شده و با تهدید سلاح سرد و چاقو اقدام به سرقت اشیاء قیمتی داشتند یا در معابر اقدام به سرقت به عنف می کردند و در شهرستان های کرمان، رفسنجان و زرند این باندها فعال بودند، توسط فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان با پشتیبانی دادستان و همکاران قضایی با اقدام اطلاعاتی طی یک عملیات منهدم شدند.

وی با بیان این که چهار نفر از اعضای اصلی باند دستگیر شده اند، افزود: شناسایی سایر عاملین اعم از از مال خرها در دستور کار قرار دارد.

ناظری ادامه داد: تاکنون تعداد زیادی از مالباختگانی که مورد سرقت و آزار و اذیت در این سرقت ها قرار گرفتند مراجعه و این افراد را شناسایی کردند و مقادیر زیادی از امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام چند باند سرقت به عنف در شهرستان های رفسنجان، کرمان و زرند

انهدام چند باند سرقت به عنف در شهرستان های رفسنجان، کرمان و زرند