مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-24سياسي

زمینه توانمندسازی جامعه در محلات محروم شیراز فراهم شود


رییس کمیسیون محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در راستای از بین بردن محرومیت در محلات شیراز بایستی زمینه توانمند سازی افراد در جامعه فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیده مریم حسینی ظهر سه شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به تنهایی نمیتوان غبار محرومیت را از چهره جامعه شست، بیان کرد: نمیتوان انتظار داشتکه یک دستگاه به تنهایی بتواند زمینه از بین بردن محرومیت در شیراز را برعهده بگیرد و از این آزمون سر بلند بیرون بیایید از این رو باید هم افزایی میان دستگاه های مختلف در این بخش ایجاد گردد.

رییس کمیسیون محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در راستای از بین بردن محرومیت در محلات شیراز بایستی زمینه توانمند سازی افراد در جامعه فراهم گردد تا بتوان با بهره گیری از این اشخاص زمینه حل مشکل محرومیت در مناطی که آنان زندگی می کنند را فراهم کرد.

حسینی اضافه کرد: توانمندسازی موجب عدالت اجتماعی می شود و توانمندسازی سرپرست خانواده موجب بهبود وضعیت معیشتی خانواده می شود از این رو ارتقای سلامت جامعه را در پی دارد و مهمترین وظیفه دستگاه ها این است که در راستای توانمندسازی تمام اقشار جامعه تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه توانمندسازی جامعه در محلات محروم شیراز فراهم شود

زمینه توانمندسازی جامعه در محلات محروم شیراز فراهم شود