مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:002023-01-24اجتماعي

جزییات گزینش معلمان مدارس غیردولتی برای حضور در کلاس های درس


در راستای توسعه مهارت های معلمان مدارس غیردولتی، تفاهم نامه ای بین سازمان مدارس غیردولتی با دانشگاه فرهنگیان برای آموزش170 هزار معلم مدارس غیردولتی منعقد شد.

- در راستای توسعه مهارت های معلمان مدارس غیردولتی، تفاهم نامه ای بین سازمان مدارس غیردولتی با دانشگاه فرهنگیان برای آموزش170 هزار معلم مدارس غیردولتی منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین انعقاد تفاهم‎نامه بین سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و دانشگاه فرهنگیان در راستای کمک به تحقق اهداف دولت مردمی و اجرای سند تحول بنیادین و سیاست های آموزش و پرورش مبنی بر تحقق عدالت آموزشی و همچنین ماده 27 قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی مبنی بر ارتقای سطح دانش معلمان و مربیان و سایر کارکنان مدارس و مراکز غیردولتی با اولویت مناطق محروم و ارتقای کیفی آموزش های مدارس و مراکز غیردولتی، آموزش های راه دور و امور شوراها برگزار شد.

در این آیین، احمد محمودزاده رییس سازمان مدارس، مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با تبریک آغاز ماه رجب و ولادت با سعادت امام باقر(ع)، اظهار کرد: برنامه ریزی شده است تا در سال های آینده، مدارس غیردولتی به سمت مدارس هیأت امنایی با نگاه مشارکت های چند وجهی حرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات گزینش معلمان مدارس غیردولتی برای حضور در کلاس های درس

جزییات گزینش معلمان مدارس غیردولتی برای حضور در کلاس های درس