مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-24پزشكي

افتتاح خوابگاه 400 نفره دانشگاه تا 2 سال دیگر/ سرانه خوابگاهی به 5 متر می رسد


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از احداث خوابگاه جدید دانشگاه تا دو سال دیگر خبر داد و افزود: با افتتتاح این پروژه مشکل کمبود خوابگاه دانشگاه رفع می شود.

- افتتاح "خوابگاه" 400 نفره دانشگاه تا 2 سال دیگر/ سرانه خوابگاهی به 5 متر می رسد ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از احداث خوابگاه جدید دانشگاه تا دو سال دیگر خبر داد و افزود: با افتتتاح این پروژه مشکل کمبود خوابگاه دانشگاه رفع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا غلامی در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت های گسترده معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، گفت: این معاونت هم حوزه فرهنگی و هم حوزه دانشجویی را برعهده دارد و تمام فعالیت های مرتبط با این دو حوزه را پیگیری می کند که از خوابگاه و تغذیه و نقلیه گرفته تا فعالیت های فرهنگی و ورزشی و رفاهی را شامل می شود.

وی افزود: علاوه بر این در حال حاضر در دانشگاه 19 هزار کارمند، 6200 دانشجو و 574 عضو هیات علمی داریم که فعالیت های فرهنگی آنها در سطح دانشگاه، بیمارستانها و شبکه ها با معاونت فرهنگی و دانشجویی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تشریح برخی فعالیت های مهم این معاونت، از تامین خوابگاه به عنوان یکی از مهمترین آنها یاد کرد و افزود: در حال حاضر ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خوابگاه 400 نفره دانشگاه تا 2 سال دیگر/ سرانه خوابگاهی به 5 متر می رسد

افتتاح خوابگاه 400 نفره دانشگاه تا 2 سال دیگر/ سرانه خوابگاهی به 5 متر می رسد