مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:052023-01-24حوادث

اخطار آخر به مالکان ساختمان های بحرانی تهران/ حکم قضایی برای عدم ایمن سازی


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اعلام اخطار آخر به مالکان ساختمان های نا ایمن و بحرانی پایتخت از برخورد قضایی در صورت عدم توجه به اخطارها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدرت الله محمدی درنشست توجیهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با مالکین ساختمان های ناایمن پایتخت با اشاره به اهمیت ایمنی ساختمان های مهم و اماکن پرتجمع در تهران گفت: در حال حاضر 119 ساختمان پرخطر یا به عبارتی بحرانی در تهران داریم.

همانطور که می دانید با توجه به پیگیری های جدی و ویژه در خصوص ایمن سازی ساختمان های ناایمن تهران طی شش ماه گذشته که با تلاش ها و همکاری دیگر بخش ها در مدیریت شهری تهران و دادستان تهران انجام شده، خوشبختانه 10 ساختمان از فهرست 129 ساختمان ناایمن و بحرانی تهران ایمن سازی اولیه شده و از فهرست ساختمان های بحرانی خارج شدند.

وی با بیان اینکه به زودی تعداد بیشتری از ساختمان های مذکور از شرایط بحرانی خارج خواهد شد، گفت: جلسه امروز نیز به همین دلیل برگزار شده و در واقع این آخرین جلسه توجیهی و اخطار به مالکان ساختمان های نا ایمن است و اگر چنانچه در مهلت مقرر نسبت به ایمن سازی ساختمان های خود اقدام نکنند، برای تک تک ساختمان ها حکم قضایی صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار آخر به مالکان ساختمان های بحرانی تهران/ حکم قضایی برای عدم ایمن سازی

اخطار آخر به مالکان ساختمان های بحرانی تهران/ حکم قضایی برای عدم ایمن سازی