مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-24سياسي

شهرداری لیست مهندسان دارای رابطه استخدامی با مدیریت شهری را منتشر کند


رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، خواستار انتشار لیست منسجم و یکپارچه ای از مهندسان دارای رابطه استخدامی با شهرداری شد.

- رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، خواستار انتشار لیست منسجم و یکپارچه ای از مهندسان دارای رابطه استخدامی با شهرداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرجس سلیمانی در یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر ششم، ضمن تشکر از اقدام ریاست شورا مبنی بر حضور با لباس سپاه پاسداران در حمایت از آن در تذکری مبتنی بر ماده هفدهم الحاقی در قالب اصلاحیه مصوبه مدیریت تعارض منافع مصوب دیماه سال گذشته گفت: بر اساس وظیفه قانونی که بر عهده کمیسیون نظارت و حقوقی گذاشته شده، با توجه به تبصره الحاقی به ماده مذکور، کمیسیون نظارت حقوقی وظیفه داشته هر شش ماه یکبار گزارش حسن اجرای مصوبه تعارض منافع را به جهت اطلاع شهروندان به شورا ارائه کند.

وی ادامه داد: حسب ماده چهارم، شهرداری تهران تکالیفی بر عهده داشته که به طور ناقص اجرا شده که بر همین اساس در اسرع وقت باید ردیف دیگری در سامانه شفافیت برای وارد کردن دریافتی مدیران شهرداری به طور کامل و به صورت بر خط منتشر شده و بروز رسانی شود.

وی افزود: اگرچه سامانه شفافیت در حوزه معرفی مدیران فعال است اما برای ادای تکلیف مندرج در ماده چهارم بروزرسانی مستمر و درج اعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری لیست مهندسان دارای رابطه استخدامی با مدیریت شهری را منتشر کند

شهرداری لیست مهندسان دارای رابطه استخدامی با مدیریت شهری را منتشر کند