مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-24سياسي

اقدام سخیف پارلمان اروپا در قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی


نایب رییس شورای شهر تهران با اشاره به اقدام سخیف پارلمان اروپا در قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی گفت: اگر پیش نویس تروریست خواندن سپاه به تایید پارلمان برسد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پرویز سروری در نطق پیش  از دستور خود در جلسه علنی امروز شورای شهر گفت: امروز اتحادیه اروپا بر خلاف منشور سازمان ملل متحد نیز عمل نکرد و سپاه را گروهی تروریستی قلمداد کرد.

 نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران  ادامه داد: دیدیم کسانی که نظام نابرابر را خلق کردند، بدون اجازه منشور سازمان ملل، در عراق یک میلیون نفر را از بین بردند، قدرتمندان احساس می کردند باید بر دنیا حکومت کنند، قدرت نظام جمهوری اسلامی از نوع قدرت آنها نبود و تلاش داشت این قدرت را به مردم منتقل کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: چرا امروز سپاه مورد تهدید قرار می گیرد؟ دلیل آن این است که توانست قدرت را به مردم منتقل کند و در برابر قدرت نظامی پنج کشور، مدل قدرت بازدارندگی را خلق کند و طبیعی است که هیچ کشوری در برابر آنها پاسخگو نبود اما سپاه کوچکترین گروه ها را در برابر قدرت بزرگ آنها به پیروزی رساند.

 سروری اضافه کرد: حزب الله لبنان در برابر ارتش اسراییل به پیروزی رسید، انصارالله در برابر قدرت پوشالی عربستان سعودی ایستاد و آن را ناچار به عقب نشینی کرد و حشد الشعبی در برابر ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام سخیف پارلمان اروپا در قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی

اقدام سخیف پارلمان اروپا در قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی