مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-24سياسي

مخالفین «ایران قوی» سپاه را می زنند/سپاه در رفع فقر موثر بوده است


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: یکی از دلایلی که مخالفین ایران قوی سپاه را می زنند این است که سپاه در گسترش و عادلانه تر کردن مسئله توزیع منابع و رفع فقر و ایجاد  زیرساختارهای لازم در  ایران به  بازیگر اصلی و موثر بوده است.

- مخالفین ایران قوی سپاه را می زنند/سپاه در رفع فقر موثر بوده است عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: یکی از دلایلی که مخالفین "ایران قوی" سپاه را می زنند این است که سپاه در گسترش و عادلانه تر کردن مسئله توزیع منابع و رفع فقر و ایجاد  زیرساختارهای لازم در  ایران به  بازیگر اصلی و موثر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر شربیانی در یکصدو بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری در رابطه با تخریب چهره سپاه گفت: به این دلیل مخالفین ایران قوی ایران سپاه را می زنند که سپاه ابزار اصلی پیاده سازی و تحقق آرمانها و منویات امام و رهبری و انقلاب است.

وی افزود: سپاه پروژه های براندازی نظام جمهوری اسلامی در سالهای 98،96،88 و توطئه براندازی و اغتشاشات اخیر را به محاق برده و ناکام گذاشته است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: سپاه برای تحقق وعملیاتی شدن استراتژی شکل گیری محور مقاومت در خاورمیانه و به تعلیق در آوردن استراتژی خاورمیانه آمریکایی نقش اصلی را بازی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفین «ایران قوی» سپاه را می زنند/سپاه در رفع فقر موثر بوده است

مخالفین «ایران قوی» سپاه را می زنند/سپاه در رفع فقر موثر بوده است