مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-24سياسي

زنگنه: فروش 102 درصدی اوراق در دولت محقق شد


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در حوزه فروش اوراق اسلامی اهداف دولت در این چند ماهه ماهه براساس گزارش کمیسیون بودجه، بیش از مقدار مصوب تحقق داشته و حدود 102 درصد محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن زنگنه نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تشریح مصوبات امروز مجلس شورای اسلامی در خصوص رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازواگذاری دارایی های مالی در بودجه 1401  گفت: یکی از منابع درآمدی بودجه بحث واگذاری اوراق مالی است که اوراق مالی شامل سهام شرکت های دواتی و هم بخش عمده آن فروش اوراق اسلامی است.

وی افزود: در حوزه فروش اوراق اسلامی اهداف دولت در این چند ماهه ماهه براساس گزارش کمیسیون بودجه، بیش از مقدار مصوب تحقق داشته و  حدود 102 درصد تحقق داشته و علاوه بر آن دو تا جدول، یکی 15 همت از سران قوا و یک 15 همت هم در لایحه ای که به مجلس ارائه کرد در ذیل وزارت نیرو، مجوز گرفت، لذا عملکرد عملکرد مطلبوبی است.

زنگنه خاطرنشان کردش:  در خصوص واگذاری شرکت های دولتی متاسفانه مانند سال های قبل عملکرد دولت عملکرد قابل قبولی نیست، یعنی از حدود 72 همتی که ما در میزان منابع مان برای فروش واگذاری سهام شرک ها دیده بودیم، تقریبا حدود 56 درصد این یعنی حدود 32 هممت این در واقع محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: فروش 102 درصدی اوراق در دولت محقق شد

زنگنه: فروش 102 درصدی اوراق در دولت محقق شد