موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-24پزشكي

دعواها بر سر تعطیلی مدارس بالا گرفت/ تصمیم عجیب و غریب برای پاک کردن آلودگی هوا!


درحالی که وزیر آموزش و پرورش گفته بود رییس جمهور به موضوع بازگشایی مدارس توجه دارد و می خواهیم پیشنهاد دهیم که شاخص ها برای تعطیلی مدارس را تعلیق کنند وزارت بهداشت از مخالفت خود با تغییر استانداردهای شاخص آلودگی هوا برای عدم تعطیلی مدارس خبر داده است.

- خبرگزاری فارس - گروه سلامت : چندی پیش مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرده بود که بر اساس مطالعات، هر سال حدود 40 هزار نفر در کشور به دلیل مواجهه با غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از 2.

5 میکرون در هوا جان خود را از دست می دهند که این عدد، معادل 10 درصد کل موارد فوتی ها است و در دنیا به هفت میلیون نفر می رسد.

براساس تحقیقات، تهران یکی از آلوده ترین شهرهای جهان محسوب می شود که عواقب آن به صورت بیماری ها و امراض قلبی عروقی، تنفسی و سکته مغزی متوجه ساکنان این شهر می شود.

شواهد نشان داده است که در روزهایی که آلودگی هوای ناشی از ذرات معلق زیاد بوده، موارد پذیرش افرادی که دچار مشکلات قلبی-عروقی و تنفسی شده بوده اند، بیشتر بوده است.

این روزها تعداد زیادی از شهرهای کشور از معضل آلودگی هوا رنج می برند و بارها طی روزهای گذشته مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعواها بر سر تعطیلی مدارس بالا گرفت/ تصمیم عجیب و غریب برای پاک کردن آلودگی هوا!

دعواها بر سر تعطیلی مدارس بالا گرفت/ تصمیم عجیب و غریب برای پاک کردن آلودگی هوا!