مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-24فرهنگي

زبالگردی که بازیگر تئاتر شد


عصر دوشنبه سوم بهمن و در سومین روز از برگزاری جشنواره تئاتر فجر، در جریان اجرای نمایش خیابانی «لیلی و مجنون» در پهنه رودکی، یک زباله گرد، به گروه بازیگران این کار پیوست.

- عصر دوشنبه سوم بهمن و در سومین روز از برگزاری جشنواره تئاتر فجر، در جریان اجرای نمایش خیابانی لیلی و مجنون در پهنه رودکی، یک زباله گرد، به گروه بازیگران این کار پیوست.

او با حضور در این نمایش و همراهی با دیگر عوامل کار، از زندگی خود گفت و تماشاگران را گاه به گریه و گاه به خنده انداخت و در نهایت یک میلیون تومان دستمزد، حاصل بازی او در نمایش لیلی و مجنون بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حین اجرای نمایش خیابانی لیلی و مجنون ، بهنام کاوه بازیگر و کارگردان نمایش، متوجه حضور یک زباله گرد در پهنه رودکی شد و با توجه به موضوع نمایشش که درباره زباله گردی و فقر بود، به سراغ مردی به نام رسول رفت تا از او بخواهد در اجرای نمایش او را همراهی کند.

در آغاز مرد آمادگی حضور در نمایش را نداشت اما با صحبت های کارگردان نمایش حس امنیت و صمیمیت کرد و به جمع حاضر در پهنه رودکی پیوست و در جریان اجرا، کارگردان کار از او خواست تا داستان زندگی اش را تعریف کند و او با بغض داستان زندگی اش را در چند جمله روایت کرد و ناگهان اجرا را ترک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبالگردی که بازیگر تئاتر شد

زبالگردی که بازیگر تئاتر شد