مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-24اقتصادي

تخصیص بودجه 2٫78 میلیون دلاری برای تجاری سازی سلول های خورشیدی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، استارت آپ سان درایو (SunDrive) که در حوزه توسعه و عرضه سلول های خورشیدی فعالیت دارد، در راستای انجام یک پروژه تحقیقاتی، - استارت آپ سان درایو (SunDrive) که در حوزه توسعه و عرضه سلول های خورشیدی فعالیت دارد، در راستای انجام یک پروژه تحقیقاتی، وارد همکاری با دانشگاه سیدنی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، استارت آپ سان درایو (SunDrive) که در حوزه توسعه و عرضه سلول های خورشیدی فعالیت دارد، در راستای انجام یک پروژه تحقیقاتی، وارد همکاری با دانشگاه سیدنی شده است.

برای این پروژه، بودجه 2٫78 میلیون دلاری اختصاص یافته است.

یکی از استاد دانشگاه سیدنی که در حال توسعه یک فناوری پیشرفته خورشیدی است، این بودجه 2٫78 میلیون دلاری تحقیقاتی را از آژانس انرژی های تجدیدپذیر استرالیا (ARENA) دریافت کرده، تا این ایده را در مشارکت با استارت آپ سان درایو تجاری نماید.

پروفسور هو بایلی (Ho-Bailli)، رییس مرکز نانوی دانشگاه سیدنی و از اعضای هیئت علمی دانشکده فیزیک این دانشگاه، در همکاری با استارت آپ سان درایو و پیوستن به تیم این شرکت نوپا، در صدد تجاری سازی فناوری خورشیدی پیشرفته با استفاده از سلول های پروسکایت-سیلیکون می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بودجه 2٫78 میلیون دلاری برای تجاری سازی سلول های خورشیدی

تخصیص بودجه 2٫78 میلیون دلاری برای تجاری سازی سلول های خورشیدی