مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-24سياسي

قالیباف: مجلس به هیچ عنوان سقف پیشنهادی دولت در بودجه 1402 را افزایش نمی دهد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و بعد از قرائت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد بررسی عملکرد مهمترین احکام تبصره ها و ردیف های مرتبط با واگذاری دارایی های مالی در قانون بودجه .

- رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس در بررسی لایحه بودجه سال 1402 مصمم است که به هیچ عنوان سقف پیشنهادی دولت را افزایش ندهد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و بعد از قرائت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد بررسی عملکرد مهمترین احکام تبصره ها و ردیف های مرتبط با واگذاری دارایی های مالی در قانون بودجه سال 1401 کل کشور در جمع بندی گفت: امروز این گزارش مورد بررسی قرار گرفت، چون مجلس شورای اسلامی قرار است بلافاصله وارد بررسی لایحه بودجه سال 1402 شود پس لازم بود که یک حضور ذهنی از وضعیت داشته باشیم.

وی توضیح داد: واقعی کردن منابع و مصارف جزو سیاست های کلان است، طبق صحبت های وزیر در بخش سرمایه ای و دارایی ها به خصوص در حوزه نفت بیش برآوردی داشتیم؛ اکنون چنین وضعیتی را در لایحه بودجه سال 1402 هم می بینیم، نرخ فروش هر بشکه نفت 85 دلار پیش بینی شده که اکنون حدود 72 دلار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مجلس به هیچ عنوان سقف پیشنهادی دولت در بودجه 1402 را افزایش نمی دهد

قالیباف: مجلس به هیچ عنوان سقف پیشنهادی دولت در بودجه 1402 را افزایش نمی دهد