مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-24سياسي

1000 برنامه با محوریت زنان طی دهه فجر در گلستان برگزار می شود


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: هزار برنامه اجرایی، همایش و کنگره با محوریت امور زنان در ایام الله دهه فجر در گلستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آزاده رجبی صبح سه شنبه در نشست گروه خبری فجر به خبرنگاران اظهار کرد: آمارهای رسیده از نهادهای اجرایی استان بیانگر آن است که بیش از هزار همایش، کنگره و نشست تخصصی با محوریت زنان در شهرهای مختلف استان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان و رییس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان افزود: برگزاری همایش تجلیل از 10 بانوی برتر گلستان، برگزاری کنگره بانوی میدان و همچنین اجرای پیاده روی همراه با جشن خیابانی از جمله برنامه های پیش بینی شده از سوی کمیته زنان و خانواده استانداری گلستان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بانوان گلستانی هفت درصد پست های مدیریتی این استان را در اختیار دارند که این رقم با حمایت و تاکیدات استاندار باید به 20 درصد برسد.

رجبی گفت: هم اکنون حدود 45 درصد بانوان شاغل در دستگاه های دولتی استان گلستان مشغول فعالیت هستند که 312 نفر از آنها در پست مدیریت، ریاست و مدیرکلی قرار دارند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان افزود: تنها پارک فعال ویژه بانوان در سطح استان گلستان هم اکنون در شهر گرگان فعال است که در مصوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 برنامه با محوریت زنان طی دهه فجر در گلستان برگزار می شود

1000 برنامه با محوریت زنان طی دهه فجر در گلستان برگزار می شود