مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-24سياسي

سجام؛ راهکار دستگاه قضا برای مشارکت مردم در پیشگیری از وقوع جرم


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: سامانه سجام به منظور ارتباط مردم با قوه قضاییه راه اندازی شده و مردم می توانند بدون درج ذکر نام، - ایسنا/مرکزی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: سامانه سجام به منظور ارتباط مردم با قوه قضاییه راه اندازی شده و مردم می توانند بدون درج ذکر نام، گزارشات خود را به این سامانه ارسال کنند.

محسن خیرمند در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سامانه سجام مخفف سامانه جامع ارتباط مردمی با قوه قضاییه است که مردم می توانند در هر رابطه ای از جمله عدم انجام وظیفه قانونی توسط مسئولین و کارکنان، ترک فعل مدیران، تخلفات، جرائم و .

، موارد مورد نظر خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف راه اندازی این سامانه استفاده از ظرفیت مردمی در راستای پیشگیری از وقوع جرم است، افزود: انتظار می رود با استفاده از این سامانه و استفاده از ظرفیت های مردمی، سرعت عمل در بررسی موضوعات اجتماعی و قضایی افزایش یابد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: افزایش دیده بان اجتماعی، مطالبه مردمی از دستگاه های عمومی و خصوصی و نظارت بر عملکرد مسئولان و سازمان ها، جلب اعتماد مردم به وسیله شفافیت عملکرد، برداشت محدودیت ها، استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجام؛ راهکار دستگاه قضا برای مشارکت مردم در پیشگیری از وقوع جرم

سجام؛ راهکار دستگاه قضا برای مشارکت مردم در پیشگیری از وقوع جرم