مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:402023-01-24سياسي

پیشنهاد چند نقش و وظیفه جدید برای دهیاری ها و شورای اسلامی روستاها


دهیاری ها به عنوان نماینده دولت و حافظ منافع کشور در روستاها و شوراهای اسلامی به عنوان مدافع حقوق ملت و حلقه واسط بین دولت و مسئولین می توانند نقش مؤثرتری را در اداره امور کشور بر عهده داشته باشند.

- خبرگزاری فارس-اراک؛ از آنجا که دهیاری ها به عنوان نماینده دولت و حافظ منافع کشور در روستاها و شوراهای اسلامی به عنوان مدافع حقوق ملت و حلقه واسط بین دولت و مسئولین می توانند نقش مؤثرتری را در اداره امور کشور بر عهده داشته باشند، لذا پیشنهاد می شود، وظایف ذیل به وظایف و حدود اختیارات آنها اضافه شود.

اعلام هرگونه تخلف در حوزه جغرافیایی روستای مربوطه و اطراف آن شامل مواردی مانند؛ زمین خواری، حفر چاه های آب غیرمجاز، برداشت غیرقانونی از معادن، سرقت میراث فرهنگی، قطع درختان جنگلی و سرقت چوب جنگل ها، سوءاستفاده از مراتع و امثال آن به مراجع ذی ربط.

اعلام هرگونه اقدام و رفتار مشکوک نظامی، امنیتی و سیاسی (مثل انواع قاچاق یا اقدامات ضد امنیتی) از سوی افراد یا احزاب و گروه های قانونی و یا غیرقانونی.

به مراجع ذی ربط.

اعلام وقوع هر نوع تخلف اداری از جمله؛ گسترش و انتقال شبکه های خدماتی برای واگذاری غیرقانونی انشعابات آب، فاضلاب، برق، گاز و تلفن و همچنین احداث جاده های دسترس غیرمجاز به خصوص در مناطق جنگلی به مراجع ذی ربط.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد چند نقش و وظیفه جدید برای دهیاری ها و شورای اسلامی روستاها

پیشنهاد چند نقش و وظیفه جدید برای دهیاری ها و شورای اسلامی روستاها