مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 08:202023-01-24اجتماعي

افتتاح بزرگ ترین پروژه آموزشی شمال کشور در ساری


به مناسبت دهه فجر امسال بزرگ ترین پروژه آموزشی شمال کشور با عنوان حیات طیبه سردارسلیمانی در ساری افتتاح می شود.

- ایسنا/مازندران به مناسبت دهه فجر امسال بزرگ ترین پروژه آموزشی شمال کشور با عنوان "حیات طیبه" سردارسلیمانی در ساری افتتاح می شود.

مهدی استادیان در گفت وگو با ایسنا، به مشارکت خیران در ساخت و تجهیز مدارس استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون حدود سه هزار 131 مدرسه تحویل آموزش و پرورش استان داده شد، از این تعداد 625 مدرسه به صورت مشارکتی با کمک خیران مدرسه ساز احداث شد که 18 هزار و 480 کلاس درس به آموزش و پرورش تقدیم شد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد مدارسی که به صورت مشارکتی ساخته شد سه هزار و 481 کلاس توسط خیران مدرسه ساز با مشارکت یا کمک 100 درصدی آنها ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است، افزود: مبلغ تعهدات خیران آموزش و پرورش از اول انقلاب تاکنون حدود 580 میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران از مشارکت 269 میلیارد تومانی خیران مدرسه ساز استان خبر داد و تصریح کرد: این مشارکت ها در قالب اهدا زمین، ساخت و تهیه تجهیزات بوده که به آموزش و پرورش کمک شد.

این مسئول با اعلام اینکه در دهه فجر امسال بزرگ ترین پروژه آموزشی شمال کشور با عنوان حیات طیبه سردارسلیمانی در ساری افتتاح می شود، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگ ترین پروژه آموزشی شمال کشور در ساری

افتتاح بزرگ ترین پروژه آموزشی شمال کشور در ساری