مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 07:352023-01-24سياسي

تجلیل از 20 نفر از بانوان اثرگذار و نخبه گیلان در دهه مبارک فجر


مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری گیلان از برگزاری مراسم تجلیل از 20 بانوی فعال، اثرگذار و نخبه گیلانی همزمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا یعقوب نژاد شامگاه دوشنبه در سومین نشست مشاوران بانوان فرمانداری های شهرستان های استان گیلان با اشاره به روزشمار دهه فجر و روز انقلاب اسلامی، زنان و خانواده و تربیت نسل انقلابی اظهار کرد: یکی از برنامه های شاخص این اداره کل در این ایام تجلیل از 20 بانوی فعال، اثرگذار و نخبه در قالب یک همایش استانی است.

وی با بیان اینکه به دنبال آزادسازی زنان زندانی با جرایم غیرعمد هستیم، افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه قضا و اداره کل زندان ها اشتغالزایی برای اینگونه افراد با جایگزینی فراهم شود تا مشکلات این زنان نیز به مرور برطرف شود.

یعقوب نژاد از برگزاری طرح آموزش پیش از ازدواج برای دانش آموزان و دانشجویان دختر در گیلان خبر داد و اضافه کرد: در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان ها کمیته سامانه ازدواج را تشکیل داده و در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور به گیلان در قالب اعتبارات صندوق کارآفرینی امید برای شهرستان ها تصریح کرد: برای بازگشت به مدرسه دختران بازمانده از تحصیل اعتبار خوبی تخصیص یافته و شهرستان های رشت و تال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 20 نفر از بانوان اثرگذار و نخبه گیلان در دهه مبارک فجر

تجلیل از 20 نفر از بانوان اثرگذار و نخبه گیلان در دهه مبارک فجر