مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 07:002023-01-24اقتصادي

اختصاص وام سفر 30 میلیون تومانی و رونمایی از پلتفرم سفر ارزان


مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از رونمایی پلتفرم جدیدی به نام «ایران سفر» با هدف ارزان سازی سفر و تخصیص 30 میلیون تومان وام سفر به کارکنان دولت از محل تهسیلات تبصره 18 خبر داد.

- مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی خبر داد: اختصاص وام سفر 30 میلیون تومانی و رونمایی از پلتفرم سفر ارزان مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از رونمایی پلتفرم جدیدی به نام ایران سفر با هدف ارزان سازی سفر و تخصیص 30 میلیون تومان وام سفر به کارکنان دولت از محل تهسیلات تبصره 18 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله حسین زاده درباره این پلتفرم گفت: ایران سفر توسط شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با همکاری بخش خصوصی به منظور ارزان سازی سفر طراحی شده و قرار است در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران در بهمن ماه 1401 رونمایی شود.

به گفته مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی، این پلتفرم با هدف توسعه و رونق سفر و گردشگری، به علاقه مندان خدمات ارزان و مشاوره سفر ارائه می کند.

او ادامه داد: افراد با مراجعه به این پلتفرم می توانند علاقه مندی خود را برای سفر به نقاط مختلف اعلام کنند و علاوه بر دریافت مشاوره، سفر ارزانی را برنامه ریزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص وام سفر 30 میلیون تومانی و رونمایی از پلتفرم سفر ارزان

اختصاص وام سفر 30 میلیون تومانی و رونمایی از پلتفرم سفر ارزان