مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 05:302023-01-24بين الملل

از وظایف خود برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی شانه خالی نخواهیم کرد


سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: در صورتی که تمام طرف ها به مسئولیت های خود جهت توقف جنایات کابینه و ارتش رژیم صهیونیستی عمل نکنند در آستانه رویارویی گسترده قرار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین تعرض به مسجدالاقصی را تجاوز آشکار به ملت فلسطین و تمام اعراب و مسلمانان برشمرد و افزود که مسجدالاقصی متعلق به تمام امت اسلام در هر جایی است.

بر اساس این گزارش، طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: یورش به مسجدالاقصی و انجام آیین های یهودی باطل در صحن های آن نشانگر مقاصد کابینه فاشیستی اشغالگران برای اجرای طرح های خود و به منزله اعلام جنگ علیه قدس و تمام ملت فلسطین است.

وی افزود: در صورتی که تمام طرف ها به مسئولیت های خود جهت توقف جنایات کابینه و ارتش اشغالگران عمل نکنند در آستانه رویارویی گسترده قرار داریم و در این صورت از وظایف مقدس خود برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی شانه خالی نخواهیم کرد.

سلمی تاکید کرد: ملت فلسطین از دفاع از سرزمین و مقدسات خود ناتوان نیست و این را در نبرد شمشیر قدس و وحدت میادین، فریاد فجر و دیگر نبردها ثابت کرده است.

جنین، نابلس، شیخ جراح و اهالی خان الاحمر که به دفاع از سرزمین و خانه های خود می پردازند و تحت تهدیدات و تروریسم بن گویر و باندهای جنایتکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وظایف خود برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی شانه خالی نخواهیم کرد

از وظایف خود برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی شانه خالی نخواهیم کرد