مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 23:352023-01-23سياسي

عملیات آواربرداری مناطق زلزله زده خوی چهارم بهمن آغاز می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: از روز سه شنبه عملیات آوار برداری در مناطق زلزله زده بخش فیرورق خوی آغاز می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: از روز سه شنبه عملیات آوار برداری در مناطق زلزله زده بخش فیرورق خوی آغاز می شود.

یاسر رهبردین سوم بهمن ماه در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده خوی با اشاره به بازدید های میدانی استاندار آذربایجان غربی از مناطق زلزله زده شهرستان خوی و صدور دستورات لازم برای تسریع در روند ارزیابی مناطق زلزله زده و آغاز آوار برداری در این مناطق افزود: با پایان عملیات امدادی و با تکمیل کار ارزیابی از فردا عملیات آوار برداری در شهر فیرورق و روستاهای خسارت دیده آغاز می شود.

رهبردین با اشاره به وقوع زمین لرزه 5.

4 ریشتری در 28 دیماه امسال در شهرستان خوی افزود: براساس آخرین ارزیابی ها این زمین لرزه 50 روستای منطقه را تحت تاثیر قرار داده و در 15 روستای بخش فیرورق و مرکزی و شهر فیرورق به واحدهای مسکونی خسارت وارد ساخته است.

وی ادامه داد : از تجربه خوب و موفق بازسازی مناطق زلزله زده مهرماه شهرستان خوی در بازسازی مناطق زلزله زده اخیر استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آواربرداری مناطق زلزله زده خوی چهارم بهمن آغاز می شود

عملیات آواربرداری مناطق زلزله زده خوی چهارم بهمن آغاز می شود