مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:402023-01-23اقتصادي

ادارات موظف به استفاده از سوخت جایگزین


مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی بر استفاده همه دستگاه های اجرایی استان از سوخت جایگزین تأکید کرد و از دریافت 103 هزار نامه مردمی درسفر دوم رییس جمهور به استان خبر داد.

- عباسعلی ملکی، امروز دوشنبه 3 بهمن به تشریح اختیارات و وظایف حوزه بازرسی استانداری پرداخت و به رسانه های گروهی گفت: همه دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی با توجه به تداوم سرما و احتمال کاهش فشار گاز موظف به استفاده از سوخت جایگزین هستند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به ورود توده هوای سرد از اواخر دی ماه به کشور و استان، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان برای تأمین گاز خانگی ادارات خراسان جنوبی از 22 دی ماه تا روز شنبه تعطیل شد.

به گفته وی؛ از روز شنبه بر اساس مصوبه این ستاد، ادارات با دو ساعت تأخیر آماده ارائه خدمات به مردم هستند به شرط این که از سوخت جایگزین برای گرمایش استفاده کنند.

مدیرکل بازرسی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: طی روزهای گذشته از تعدادی از دستگاه های اجرایی بازدید صورت گرفت که نشانگر استفاده از سوخت جایگزین در ادارات بود و تنها به تعداد کمی در خصوص استفاده از سوخت جایگزین تذکر داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات موظف به استفاده از سوخت جایگزین

ادارات موظف به استفاده از سوخت جایگزین