مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 18:052023-01-23بين الملل

آشوب خیابانی، حربه آمریکا علیه کشورهای مقاومت است


رییس مرکز مطالعات رسانه ای و راهبردی الرفد، با بیان اینکه عراق امروزی نمی تواند تحت پروژه آمریکایی ها قرار گیرد، تأکید کرد که نیروهای مردمی و مقاومتی زیادی مخالف حضور آمریکا در عراق هستند.

- خبرگزاری مهر با دکتر عباس الجبوری رییس مرکز مطالعات رسانه ای و راهبردی الرفد ، گفتگوی مطبوعاتی انجام داده که متن آن به شرح زیر است: * نیروهای سیاسی و مردمی عراق همچنان مخالف حضور نیروهای خارجی اعم از نیروهای آمریکایی و ناتو در خاک کشورشان هستند، زیرا معتقدند که عراق به علت تخلفاتی که این نیروها به بهانه مبارزه با تروریسم انجام داده اند، نیازی به آنها ندارد.

پس چرا محمد شیاع السودانی از ماندن نیروهای آمریکایی و ناتو در عراق حمایت می کند؟ اظهارات نخست وزیر عراق در سفر به آلمان و خطاب قرار دادن نیروهای اشغالگر به عنوان نیروهای دوست ، در مرحله نخست با مصوبه سال گذشته مجلس نمایندگان عراق مبنی بر ضرورت خروج نیروهای آمریکایی از خاک عراق مغایرت دارد.

این در حالی است که نیروهای مردمی زیادی به ویژه گروه های مقاومت وجود دارند که مخالف حضور آمریکا در عراق هستند؛ البته نه همه این نیروها زیرا بخشی از آنها که محمد شیاع السودانی را نامزد نخست وزیری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوب خیابانی، حربه آمریکا علیه کشورهای مقاومت است

آشوب خیابانی، حربه آمریکا علیه کشورهای مقاومت است