مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 17:452023-01-23سياسي

استفاده از رادیوداروهای تولید داخل در 206 مرکز پرتوپزشکی


رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه در 206 مرکز پرتو پزشکی کشور از رادیوداروهای تولید داخل استفاده می شود، گفت: سالانه حدود یک میلیون بیمار تحت درمان با این داروها قرار دارند و توانسته ایم به تقاضای کشور در زمینه رادیودارو پاسخ دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در اظهاراتی عنوان کرد: با تلاش روزافزون و فراوانی که محققان و متخصصان جوان این سازمان داشته اند؛ توانسته ایم قابلیت های خود را در زمینه تولید رادیو داروهای گوناگون به صورت روزافزون ارتقاء دهیم.

وی با بیان این مطلب در جریان بازدید از خط تولید رادیوداروهای تشخیصی و درمانی شرکت پارس ایزوتوپ بیان کرد: علیرغم مزاحمت های دشمنان و تحریم های سنگین و همه جانبه ای که علیه کشورمان اعمال شده، توانسته ایم به لطف الهی در مسیر پیشرفت قرار گیریم و تلاش متخصصان و همکاران ما در سازمان انرژی اتمی به ثمر نشسته است و اکنون به معنای واقعی کلمه و به شکل حقیقی در زمینه تولید رادیودارو به تراز جهانی دست یافته ایم و امروز این پیشرفت یک واقعیت است.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران تأکید کرد: نکته ای که در این مقطع برای ما حائز اهمیت بوده و هست، این است که بتوانیم در بخش داروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از رادیوداروهای تولید داخل در 206 مرکز پرتوپزشکی

استفاده از رادیوداروهای تولید داخل در 206 مرکز پرتوپزشکی