مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:552023-01-23سياسي

حضور شهرداری ها در نمایشگاه گردشگری از اهمیت ویژه ای برخوردار است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: حضور شهرداری شهرهای توریست پذیر استان در نمایشگاه گردشگری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن محمدی ادیب عصر امروز در جلسه با رییس شورای شهر و شهردار سرعین اظهار کرد: نمایشگاه گردشگری تهران 18 تا 21 بهمن ماه برگزار می شود و حضور شهرداری شهرهای توریست پذیر استان در این نمایشگاه مهم است.

وی افزود: سرعین شهر مهمی در حوزه گردشگری استان است و با توجه به وجود جاذبه های متنوع در این شهر معرفی آنها در نمایشگاه گردشگری و به ویژه جذب سرمایه گذار برای این شهر می تواند دستاورد نمایشگاه گردشگری باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تاکید کرد: برنامه های مختلفی برای نمایشگاه گردشگری داریم که از آن جمله می توان به برگزاری همایش سرمایه گذاری اشاره کرد و در این راستا بسته های سرمایه گذاری و موافقت اصولی های بدون نام آماده رونمایی هستند.

وی گفت: با کمک شهرداری و شورای شهر سرعین برنامه های مختلفی برای توسعه بیشتر گردشگری شهر سرعین داریم و در قدم اول برنامه جامع گردشگری این شهر و همچنین سایر شهرهای استان را آماده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شهرداری ها در نمایشگاه گردشگری از اهمیت ویژه ای برخوردار است

حضور شهرداری ها در نمایشگاه گردشگری از اهمیت ویژه ای برخوردار است