مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:552023-01-23اقتصادي

افزایش 10 درصدی صادرات در لرستان/ رتبه اشتغال استان ارتقا یافت


معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: در ده ماهه اول سال جاری 550 هزار تن صادرات داشته ایم که از نظر ریالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیروس ابراهیمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سال گذشته 60 قلم محصول با وزن 750 هزار تن صادر شده است، عنوان کرد: ارزش صادرات استان 399 میلیون دلار بود و به بیش از 30 کشور صادر شد.

وی افزود: در ده ماهه اول سال جاری نیز 550 هزار تن صادرات داشته ایم که از نظر ریالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: تولید سالانه استان در بخش کشاورزی 2 میلیون و 800 هزار تن است.

 ابراهیمی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به صدور مجوز صادرات هوایی برای لرستان نیز، عنوان کرد: برای محقق شدن صادرات هوایی نیازمند زیرساخت هایی هستیم که به دنبال ایجاد این زیرساخت ها هستیم.

ابراهیمی با بیان اینکه صادرات یک نگاه فرهنگی است، گفت: تولید کنندگان باید نگاه صادرات محور داشته باشند، چرا که صادرات منجر به توسعه و رونق اقتصادی استان می شود.

 وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد تومانی ظرف یکسال اخیر، تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی و راه اندازی10 طرح مهم و پیشران از اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی صادرات در لرستان/ رتبه اشتغال استان ارتقا یافت

افزایش 10 درصدی صادرات در لرستان/ رتبه اشتغال استان ارتقا یافت