مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:452023-01-23اقتصادي

چالش های صنعت فولاد از نگاه یک تولید کننده


عدم تامین زیرساخت ها از چالش های اصلی این حوزه است که می تواند دستیابی به هدف 55 میلیون تنی فولاد در افق چشم انداز 1404 را با مشکل مواجه کند و در صورت تامین زیرساخت ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، بهمن قاسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: صادرات انواع محصولات فولادی شامل اسلب های فولادی، بیلت های فولادی، ورق های عریض فولادی، کویل ، مفتول و شمش های فولادی، اصلی ترین اهداف فعالیت شرکت آریان فولاد است.

وی افزود: این شرکت اولین صادر کننده کشور در زمینه محصولات صفحه های سنگین فولادی، تیرهای با سطح مقطع I و H بعد از انقلاب است.

مدیرعامل شرکت آریان فولاد تصریح کرد: ما برای سال جاری 1 میلیون تن ظرفیت تولید پیشبینی کردیم که با توجه به 7 ماه چالش تامین انرژی از 12 ماه سال نتوانستیم به ظرفیت اسمی هدفگذاری برسیم و نهایتا تولید ما به میزان 600 هزار تن تولید بوده است.

قاسمی اضافه کرد: خط ذوب شرکت سال آینده افتتاح خواهد شد که با بهره برداری از این خط تولید، اشتغالزایی مجموعه آریان فولاد را به 2 هزار نفر می رسانیم.

وی در ادامه به طرح های توسعه ای شرکت اشاره کرد و گفت: طرحهای توسعهای آریان فولاد غرب شامل 3 خط تولید القایی ذوب است که حدود 60 میلیون یورو از منابع داخلی شرکت هزینه شده است و سال آینده به بهرهبرداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های صنعت فولاد از نگاه یک تولید کننده

چالش های صنعت فولاد از نگاه یک تولید کننده