مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:212023-01-23سياسي

سخنگوی هیات رییسه مجلس: طرحی برای بستن تنگه هرمز در دستور کار نیست


موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جمعی از نمایندگان مجلس طرحی با عنوان اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران تدوین و پیشنهاد کردند که در این طرح اشاره ای مبنی بر بستن تنگه هرمز نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طرحی مبنی بر بستن تنگه هرمز در دستور کار مجلس نیست گفت: اگر اروپایی ها پیشنهاد پارلمان اروپا مبنی بر اعلام شدن سپاه پاسداران به عنوان یک گروه تروریستی را به تصویب برسانند، مجلس شورای پاسخ متقابل داده و مصوبات بازدارنده ای در برابر این اقدام تصویب می کند.

سید نظام موسوی اظهار کرد: جمعی از نمایندگان مجلس طرحی با عنوان اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران تدوین و پیشنهاد کردند که در این طرح اشاره ای مبنی بر بستن تنگه هرمز نشده است.

وی توضیح داد: آنچه در فضای مجلس مطرح است و رییس مجلس نیز بیان کرده، این است؛ اگر اروپایی ها اشتباه راهبردی مرتکب شده که بر اساس آن پیشنهاد پارلمان اروپا مبنی بر اعلام شدن سپاه پاسداران به عنوان یک گروه تروریستی در نهادهای تصمیم گیری و نهایی شان به تصویب برسد، حتماً مجلس شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی هیات رییسه مجلس: طرحی برای بستن تنگه هرمز در دستور کار نیست

سخنگوی هیات رییسه مجلس: طرحی برای بستن تنگه هرمز در دستور کار نیست