مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:202023-01-23اقتصادي

نصب برچسب قیمت اجناس در بازار الزامی است


نصب برچسب قیمت ها و رعایت شئون اسلامی در بازار الزامی است و  انتظار است که بازاریان و کسبه در این بخش تعامل لازم را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر، سید محمد محمدی بعدازظهر امروز در اجلاس فوق العاده اتاق اصناف این شهرستان اظهار کرد: پویایی بازار نیازمند تلاش همگانی است  و باید همه با هم با قدم های موثر و اثرگذار در تامین منافع بازار و پویایی و رشد کسبه و بازاریان و ایجاد رضایتمندی مردم گام برداریم.

رییس اتاق اصناف شهرستان بهشهر با بیان اینکه مردم مولد قدرت و ثروت هستند  افزود: مردم، راه ارتزاق بازاریان و اصناف هستند و قطعا رضایتمندی مردم باعث پویایی و رشد اقتصادی حوزه کسب و کار خواهد شد و انتظار می رود مردم برای پویایی و رشد و توسعه اقتصادی شهر از بازار بهشهر خرید کنند که قطعا منافع آن به فرزندان ما بر می گردد.

وی با اشاره به وجود 3 هزار رسته صنفی در کشور و تعداد 7 هزار و 640 اتحادیه، سهم شهرستان بهشهر را 34 اتحادیه دانست و خاطرنشان کرد: راه اندازی سامانه نوین گامی برای صدور مجوزهاست که دماوند به عنوان پایلوت طرح آزمایشی فاز اول فعالیت در بستر سامانه اصناف انتخاب شد؛ اما  هیچگونه ارزیابی و رصدی نسبت به اتصال این سامانه  با اتحادیه ها و رسته های صنفی انجام نشده و این سامانه به دو صورت  ثبت محوری و تایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب برچسب قیمت اجناس در بازار الزامی است

نصب برچسب قیمت اجناس در بازار الزامی است