مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-23سياسي

اهمیت توجه به فرهنگ سازی در حوزه پرستاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اعظم فخری محمودی گفت: مطالبات پرستاران شامل اجرای صحیح قانون تعرفه خدمات پرستاری، برقراری فوق العاده خاص، - عضو شورای عالی نظام پرستاری گفت: فرهنگ سازی در زمینه شغل پرستاری بسیار مهم است و احتیاج به زیرساخت های لازم و معرفی این شغل حتی از طریق آموزش در محیط مدرسه و مهد های کودک را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اعظم فخری محمودی گفت: مطالبات پرستاران شامل اجرای صحیح قانون تعرفه خدمات پرستاری، برقراری فوق العاده خاص، اجرای استاندارد های جهانی در پرستاری، اجرای بی، چون و چرای قانون مشاغل سخت و زیان آور و قانون ارتقاء بهره وری، حل معضل کمبود پرستار، بازگشت به کار نیرو های طرحی تعدیل شده و اعطای درجه جانبازی به آسیب دیدگان دوران کرونا است.

وی ادامه داد: شایسته است دولت به مطالبات پرستاران اهمیت دهد و با برطرف کردن مشکلات پرستاری باعث افزایش انگیزه کار در میان پرستاران شود.

عضو شورای عالی نظام پرستاری درباره مشکلات بانوان پرستار در محیط کار، افزود: مادر و همسر بودن و در کنارش پرستار بودن نیز، یعنی حداکثر توان عاطفی یک زن و این برای هر کسی ممکن نیست، زیرا بانوان پرستار فشار عاطفی زیادی تحمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت توجه به فرهنگ سازی در حوزه پرستاری

اهمیت توجه به فرهنگ سازی در حوزه پرستاری